- Pentru solicitari in cazul construirii unui imobil:
- cerere (modelul se poate descarca si de pe site);
- copie dupa CI in cazul in care solicitantul este persoana fizica sau copie dupa CUI ul societatii in cazul in care solicitantul este persoana juridica;
- certificat de urbanism;
- extras CF;
- planul de situatie al constructiei in care sa fie specificat obligatoriu locul aferent amplasarii recipientelor de precolectare a deseurilor, bine dimensionat in functie de numarul de locatari sau utilizatori ai imobilului. Platformele trebuie sa fie construite conform Ordinului nr. 119/2014 pentru aprobarea normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei.
Oridnul nr. 119/2014 poate fi consultat aici.
- Pentru solicitari in cazul schimbarii de destinatie sau alte modificari:
- cerere (modelul se poate descarca si de pe site);
- copie dupa CI in cazul in care solicitantul este persoana fizica sau copie dupa CUI ul societatii in cazul in care solicitantul este persoana juridica;
- certificat de urbanism;
- extras CF.
2. Pentru solicitari in cazul lucrarilor in care se intervine asupra cailor de acces:
- cerere (modelul se poate descarca si de pe site);
- copie dupa CI in cazul in care solicitantul este persoana fizica sau copie dupa CUI ul societatii in cazul in care solicitantul este persoana juridica;
- certificat de urbanism;
- extras CF;
- documentatie tehnica pentru obtinerea avizului cuprinzand descrierea lucrarilor, planul de situatie, modificari sau infiintari de puncte de colectare stradale;
- angajament din care sa reiese ca pe durata desfasurarii lucrarilor nu se vor bloca caile de acces astfel incat sa se impiedice desfasurarea activitatii de colectare a deseurilor.
Tarif emitere aviz de salubritate pentru persoane fizice – 168,07 RON per aviz.
Tarif emitere aviz de salubritate pentru persoane juridice – 252,10 RON per aviz.
Prețurile nu conțin TVA.